ხშირად დასმული კითხვები
რა არის ფონური მუსიკა?
მუსიკა, რომელიც სრულდება ტელევიზორის, რადიოს და სხვა ნებისმიერი ტექნიკური საშუალების გამოყენებით. MusMus-ი გაძლევთ წვდომას ყველა ჟანრის უნიკალურ რეპერტუარზე, მათ შორის: როკი, ჰიპ-ჰოპი, ინდი, ჯაზი, მეტალი, ფოლკი, ქანთრი, სოული, კლასიკა, ფილმის საუნდთრეკები და ა.შ.
არის თუ არა MusMus-ი ხელმისაწვდომი 24/7?
დიახ, სერვისი ხელმისაწვდომია 24/7
შესაძლებელია თუ არა MusMus-ზე წვდომა ნებსიმიერი კომპიუტერიდან?
დიახ, MusMus-ი არის ონლაინ პლატფორმა, რომელზე წვდომაც შესაძლებელია ნებისმიერი ადგილიდან.
როგორია ხმის ხარისხი CD-სთან შედარებით?
ხარისხი არის ანალოგიური. ფაილები მოგეწოდებათ CD-ის იდენტურ ტექნიკურ ფორმატში.
შესაძლებელია თუ არა მუსიკალური ნაწარმოებების გადმოწერა პირადი მოხმარების მიზნით?
არა. ასეთ შემთხვევაში თქვენ დაარღვევთ წესებს და გამოყენების პირობებს, რამაც შეიძლება გამოიწვიოს თქვენი ანგარიშის გაუქმება.
შესაძლებელია, თუ არა ქონთენთის გაზიარება?
არა.
შეიძლება თუ არა სხვამ ისარგებლოს ჩემი პირადი მონაცემებით?
არა. მსგავსი ქმედება არის წესების და გამოყენების პირობების პირდაპირი დარღვევა, რამაც შეიძლება გამოიწვიოს თქვენი ანგარიშის გაუქმება. ერთი ანგარიში განკუთვნილია ერთი მომხმარებლისათვის.
როგორ მოვიქცე თუ დამავიწყდა პაროლი?
შედით Login-ის გვერდზე, დააჭირეთ პაროლის აღდგენას, შეიყვანეთ ელ ფოსტის მისამართი და გამოგეგზავნებათ შესაბამისი ინსტრუქცია.
ვის მივმართო დახმარებისათვის?
ტექნიკური დახმარების ან რაიმე ხარვეზის აღმოჩენის შემთხვევაში გთხოვთ დაგვიკავშირდეთ ელექტრონულ ფოსტაზე: contact@musmus.ge
როგორ დავამყარო უკუკავშირი და რისთვის არის ის?
დააჭირეთ კონტაქტის ღილაკს. გაგვიზიარეთ როგორც პოზიტიური, ასევე ნეგატიური შთაბეჭდილებები. მივესალმებით სისტემის გაუმჯობესების იდეებს.
რა ტიპის მოწყობილობა და პროგრამული უზრუნველყოფაა საჭირო სერვისის მისაღებად?
საჭიროა მხოლოდ ინტერნეტში ჩართული კომპიუტერი. არავითარი სპეციალური პროგრამული უზრუნველყოფა არ არის საჭირო, რადგან სერვისზე წვდომა შესაძლებელია ვებ გვერდიდან.
რა ფორმატშია ჩანაწერები?
ჩანაწერების ონლაინ ასლები ხელმისაწვდომია 64 kb/s, mono MP3 ფორმატში.
დროის რა მონაკვეთშია ხელმისაწვდომი სერვისი?
სერვისი ხელმისაწვდომია ნებისმირ დროს.
რა სახის ტექნიკურ დახმარებას გვთავაზობთ?
ინტერნეტთან დაკავშირებული პრობლემის შემთხვევაში მიმართეთ ინტერნეტ პროვაიდერს. ტექნიკური ხასიათის პრობლემის ან პლატფორმის გამოყენებასთან დაკავშირებულ ნებისმიერ საკითხზე გთხოვთ დაგვიკავშირდეთ ელექტრონულ ფოსტაზე: contact@musmus.ge